3/04/2010

cute koalas

Oh, oon alkanu jännittää Suomeen paluuta, sain jo lentoliput. 1. toukokuuta 15.20 oon Suomessa! On niin siistiä nähdä kaikki siellä, on ollu ikävä. Mutta tulee niin kova ikävä kavereita täällä ja niitä en tuu näkemään sit pitkään aikaan. Muutama kaveri kyllä on nyt tosissaan pieneen painostuksen jälkeen suunnittelemassa matkaa, Georgiekin, (host sisko) mikä ois tosi kivaa :)
Täällä menee tosi hyvin, oon ollut kavereiden kanssa paljo. Rakastan tätä paikkaa niin paljon; aina on niin paljon tekemistä kaikkialla. Nyt suunnitelmissa on reissu luistelemaan, semmoseen siistiin puutarhapaikkaan piknikille, Georgen 17 v, jne. Ollaan hostien kanssa oltu Angleseassa rantatalolla aika paljon , oon harjotellu surffitaitojani, jotka ei oo erikoiset..! Nyt vkloppuna mennään semmoselle beach'lle, jossa on osavaltion hengenpelastuskilpailut. Georgie ja Millie osallistuu, joten suunnitelmissa on paljon vesiurheilujen seuraamista. Uinnin kattominen voi olla aika tylsää kolmen päivän jälkeen, joten onneksi Alex ja Sammy, mun kaverit Melbistä on menossa kanssa. Jotain muutakin tekemistä siellä sit.
Ja yks juttu, koulussa teen mediaa, jossa me oon voinu ottaa kuvia vanhoilla filmikameroilla. Ja kun meillä on pimiö, niin oon opetellu kehittämään niitä ite. Se on niin kivaa! Innoissani kattelin myös olympialaisia, Suomen lätkäpronssia ja snoukkahopeaa.
Nää kuvat on kaikkialta, missä oon käyny viime aikoina (viimeisten parin kuukauden aikana), joita en oo tänne vielä näyttänyt ollenkaan. Ensimmäiset eläintarhasta, jossa olin viime sunnuntaina

vompatti


semmosesta lintunäytöksestä




eka koala, jonka näin :)


edelliset hengenpelastuskisat


Australia - West Indies kriketti, jonne mentiin hostien kanssa


Hannahin syndet


koulun teemapäivä, hawaii

yellow bride


Australian Openissa nähtiin Jarkko !


Australia Day

Adeleidesta Onervan, Chrisin ja Jeromen kanssa:

vietettiin paljon aikaa autossa, Jerome

käytiin luonnossa uimassa vesileijonien kanssa, aivan uskomaton juttu!

Coffin Bay, jossa meiän vuokratalo oli

Coffin Bay



Jerome ja Chris Tasmaniassa, käytiin Porth Arthurissa, suljettu vanha vankila

Vajaan kahden kk päästä nähdään! Aika on kulunut niin nopeasti, ja tuntuu nyt lipuvan kokonaan käsistä.

1 kommentti:

Maija kirjoitti...

Hei Nora!
Olit kysellyt blogissani käsikorua, laitoin mailia tulemaan ja halusinkin vielä varmistaa myös tätä kautta oletko kiinnostunut.

Jos olet vielä kiinnostunut, laitatko sähköpostia osoitteeseen maijannurkka@gmail.com toiminee varmemmin ja voidaan sopia muista jutuista :)

T: Maijan nurkka

ps. Siun kuvat on niin ihania!